6 Ocak 2012 Cuma

  
 Mutluluk İçinizde...


”Küçük şeylerden mutlu olmak” tabiri artık hem çok kullanıldı hem de klişeleşti. İlk başta çok doğru bir tabir gibi gelse de düşününce bana çok sıkıcı geliyor artık. Ne yani ,mutluluk için illa büyük şeyler mi gerekir? ve o büyük şeyler nedir ki? kime göredir? nasıldır? Bunu kim belirleyebilir ki? Bırakın büyüğü küçüğü düşünmeyi sadece mutlu olmaya bakın!


    Ben kutuları çok seviyorum, devamlı gittiğim bir kırtasiyenin ambalaj kağıtlarına bayılıyorum ve onlarla mukavvayı birleştirip kutular yapıyorum ,işte bu benim için bir mutluluk sebebi .Şimdi bu büyük bir şey mi küçük bir şey mi? Kutuları basit görene göre küçük,kutuları seven ve elbecerisinden anlayan kişiler içinse büyük. Arkadaşım keçelerden anahtarlıklar ,yastıklar,kitap ayraçları yapıyor.Onun için bir mutluluk kaynağı bunu yapmak şimdi söyleyin büyük mü küçük mü bu şeyler?..Başka bir arkadaşım arkadaşı sakızdan çıkan yazıları çok seviyormuş diye bir kutu sakız alıp o kağıtlardan da hediye hazırladı. Birçok kişiye göre saçma ya da basit olabilir ama ona göre ya da arkadaşına göre çok güzel onları mutlu eden şeyler bunlar.Onun için bırakın kimin neyle mutlu olduğunu eleştirmeye ya da küçük görmeye ya da büyük şeyler mi küçük şeyler mi mutlu eder demeyi sadece mutlu olun! Ve siz nelerden mutlu oluyorsunuz onları araştırın ,tekrardan keşfedin kendinizi,sevdiğiniz şeyleri,sizi mutlu eden o “gereksiz küçük şeyleri” ,mutluluk çok da uzakta değil,içimizde..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder