11 Nisan 2012 Çarşamba

Herşey neden böyle anne?



Herşey neden böyle anne?
Keşke beni daha hırçın yetiştirseydin,çocuklar oyuncaklarımı kırarken boşver kızım demeseydin,al sahip çık kırdırtma deseydin ya da sen müdahale etseydin engelleseydin kırmalarını..
Keşke alttan alma,hoşgörülü olma,ilk adımı sen atan ol gibi öğütleri çok söylemeseydin ilkokulda belki o zamanlar ağlayan da ben olmazdım değil mi anne ve sen de demezdin hergün ağlayarak geliyordun diye..
İyi olmak,özür dilemenin önemi,erdemli olmak,boşvermek,sen yine de iyiliğini yap demek evet hepsi doğru öğütlerdi peki neydi yanlış olan anne?
Yada bunların iyi güzel olduğunu söyledin yap dedin ama üzüleceksin de diye niye demedin ki? Ben de sandım hem bunları yapıp hem de mutlu olucaz,öyle değilmiş değil mi anne?
Şimdi sadece senin kızmaların olsun istiyorum ve ben ,sen bana kızarken yine sana koşup ağlayayım,nolur anne kızma diyip ama yine de sana sarılıyo olayım,boyumun anca yettiği beline..sadece sen ve ben olalım olmaz mı anne?olmaz mı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder